1. Для початку не перевантажуйте себе.
Навіть, якщо на роботі повний аврал і наближається річний звіт, а у вас ще не підписані контракти про купівлю, варто дотримуватися деяких правил. Кожні шість годин роботи, влаштовуйте собі годинну перерву. Причому якщо ви шість годин друкували звіти, а потім вирішили відірватися і пограти в комп’ютерні ігри – це не відпочинок. Ключовою умовою правильного відпочинку є зміна діяльності. Тобто, якщо ви працюєте за комп’ютером, варто присвятити годину прогулянці на свіжому повітрі. Щоб організм не перевтомлюватися від сидячого способу життя, не полінуйтеся, зробіть три-чотири гімнастичні паузи протягом робочого дня. Ніхто не змушує вас присідати, віджиматися від підлоги або качати прес, достатньо просто пройтися, потягнутися, розім’яти шию.
2. Щоб добре себе почувати варто проходити в день близько 7 кілометрів.
Не варто відразу в жаху закочувати очі і говорити що це не можливо. Якщо взяти за основу той факт, що людина проходить кілометр за 14 хвилин, то за годину ви пройдете більше 4 кілометрів, додайте сюди дорогу на роботу і назад, похід в магазин, рух при виконанні роботи по дому – 7 кілометрів набереться без особливих проблем.
3. Не варто забувати про такий важливий чинник, як релаксація.
Пам’ятаєте, ще в шкільні часи, вчителі періодично пропонували подивитися на хмарку і уявити собі щось дуже приємне. Це і є елементарна релаксація. Такі не складні вправи легко допомагають уникнути психічного перенапруження, яке часто приносить більше проблем, ніж фізична.
4. Дотримання правил гігієни.
І не тільки особиста гієна, а й гігієна праці. Не полінуйтеся і дізнайтесь, яких правил варто дотримуватися саме на вашій роботі. Наприклад, робота за комп’ютером без якісного освітлення стомлює всього за 2-3 години.
5. Правильна організація робочого місця полегшить вам життя.
Розбийте його на робочі зони і обладнайте їх так, щоб ви в будь-який момент могли знайти шукане. Також варто обладнати зону для роботи так, щоб відразу прокидалося бажання активної діяльності. Це допоможе задати правильний настрій, і ви зможете працювати набагато продуктивніше.