Категорії
journal

Як керувати емоціями на роботі

Начальник чіпляється до тебе, а колега намагається вивести з себе? Ти готова зірватися і заплакати або влаштувати скандал? Не варто цього робити. Але і придушувати емоції теж не найкращий вихід. Якщо ти будеш їх придушувати, то вони нікуди не зникнути, а навпаки накопичаться і виллються в психосоматичне захворювання або депресію. Так що ж робити?

1. Перемикання.

Якщо всередині все кипить, а тобі потрібно зосередитися на роботі, спробуй спрямувати своє почуття. Замість того щоб злитися на колегу, перемикни свій гнів. Це вміють не всі, наприклад, телефони мають функцію утримання дзвінка, так і ви повинні вміти утримувати свої почуття і перемикатися. Згадай ситуацію, коли ти була сильно здивована і постарайся викликати в собі ті ж почуття. Поцікався у колеги, чому він дозволяє собі підколювати тебе. Після цього постарайся знову відчути ті негативні емоції і знайди першопричину їх появлення. Потім сформулюй свої претензії до кривдника, але пам’ятай, що вони повинні стосуватися тільки того вчинку, який вивів тебе з рівноваги.

2. Спрямуй емоції у мирне русло.

Уяви, що твоя кривдниця – хороша людина. Насправді це не так складно, як може здатися, адже в кожному з нас є щось добре. Якщо це не вийде, то виплесни емоції! Візьми мобільний телефон і говори в трубку все, що ти хотіла сказати кривдниці. Можна пробігтися по сходах або повісити в офісі дартс – це допоможе не тільки розслабитися, але і переключити думки.

3. Візьми тайм-аут.

Якщо тебе вивели з себе, не квапся відповідати опоненту тією ж монетою. Вийди з кімнати, прогуляйся, випий чаю і зрозумій ситуацію. Якщо у тебе вдома є віддалений доступ до робочого комп’ютера, то спробуй працювати день вдома – ти зможеш побути в спокійній обстановці і розслабитися. Непоганий спосіб зателефонувати подрузі і поскаржитися на колег або боса – ти позбудешся напруги.

4. Якщо тобі щось заважає працювати, позбався цього!

Якщо ти боїшся начальника, то коріння проблеми в тобі. Найчастіше це низька самооцінка. Щоб нейтралізувати це почуття, іди з головою в роботу. Якщо ж тебе дратують звички колег, але крім тебе вони нікому не заважають, то краще змиритися з цим. Тобі необхідно розвивати в собі терпимість і частіше згадувати про те, що ти теж можеш когось дратувати.

Сподіваємося, що наші поради допоможуть тобі уникнути неприємних ситуацій і отримувати від спілкування з колегами тільки позитивні емоції!